هتل های مجلل مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

 تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد در قلب این شهر مقدس و در ز یباترین خیابان آن واقع شده است به طوری که تنها 800 متر تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 219 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

از امکانات این هتل می توان به رستوران ها , فروشگاه ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت وایرلی , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد است.

تور مشهد هتل بین المللی قصر

تور مشهد هتل بین المللی قصر

هتل آرمان مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد میباشد. مجتمع چند منظوره آرمان در قطاع سه طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حـرم مطـهر امــام رضا (ع) با مساحت عرصه ۱۰، ۵۳۵ متر مربع (خالص) و با زیربنایی در حدود ۹۲۰۰۰ مترمربع در ۱۳ طبقه در حال احداث و در آستانه بهره برداری کامل است.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.  آرمان با داشتن ۹۵ متر از بر خیابان نواب صفوی و حدود ۵۰۰ متر فاصله با بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نقش عمده‌ای در خدمت‌رسانی به زائرین ایفا خواهد کرد. لازم به ذکر است، این مجتمع با ۴۰۶ واحـد تجـاری، ۲۹۱ واحد اقامتـی، ۱۲۲ واحد مسکونی و ۴۲۰ واحد پارکینگ، مجموعا در ۱۳ طبقه و با ورودی منحصر به فرد و باشکوه طراحی گردیده است.در تور مشهد خرداد 95 میتوانید از امکانات این هتل استفاده نمایید.

امکانات هتل :یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل آرمان مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مجلل مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: